Що чекатиме на мас-маркет: Прогнозуємо майбутнє спільно зі світовими експертами

Що чекатиме на мас-маркет: Прогнозуємо майбутнє спільно зі світовими експертами

Вже майже 5 років я офіційно працюю в модній сфері. Загалом, це робота з різними брендами та магазинами на етапі аналізу сподівань споживачів, а також передбачення трендів на майбутні сезони.

Тому сьогодні поділюся з Вами компетентною думкою з приводу подальшого життя мас-маркет брендів.

Нещодавно на сайті BOF оприлюднили подкаст з Джоном Торбеком -  головою Chainge Capital, де вони обговорюють проблеми інвентарю, що стоять перед H&M, його конкурентами та ще найрозгалуженішою індустрією моди. Я виділив основні тезиси та прокоментував кожен з них.

Швидкість понад усе.

Так, на жаль, сьогодні увесь світ живе в стилі fast fashion. Це явище продуковане виключно розмірами та темпами розвитку самого ринка моди. Як би ми зараз не виступали за більш усвідомлений підхід до вибору гардероба та перероблювання старих речей, все одно бізнес має заробляти гроші, а це можна зробити лише реалізовуючи швидшими темпами, аніж конкуренти. Тому, на жаль, чекати «уповільнення» ринку не слід найближчим часом.

H&M глобалізуються, а Zara локалізується.

Якщо ми більш уважно подивимось на наповнення магазинів , то зрозуміємо, що по всій планеті зорієнтовано багато магазинів скандинавського мас-маркету, вміст яких не відрізняється один від одного. Тобто, H&M відкриває однотипні магазини. Водночас, Zara вже має орієнтовну присутність, але вміст магазину буде змінюватися на вимоги місцевих жителів. Це зумовлено тим, що 80% виробництва H&M знаходиться в Азії. Не має власних фабрик. У Inditex є свої й більшість продукції виробляють в Європі.

Нове покоління покупців.

Сьогодні є дуже значна різниця між портретом покупця в фізичному магазині та його діджитал-версії. Останнім ще й потрібно зробити зручну логістику доставлення. Так, наприклад, лише у минулому місяці відкрилася підтримка онлайн магазину та доставляння в Україну від ZARA. Хоча перший магазин бренду відкрили в Києві ще в 2004 році. Це пояснити дуже просто, адже в країні тільки зараз з’явилася зручна та безпечна система логістики та почалася співпраця з закордонними компаніями.

Досвід покупця.

Вивчати та аналізувати, як саме покупець буде взаємодіяти з вашими речами, звісно, дуже важливо. І в третьому десятилітті на це слід звертати не менше уваги, але ризики репутаційних та інших втрат - це не зменшить.

Оверсторінг

Оверсторінг – це відкриття великої кількості точок продажу бренду в межах однієї країни чи навіть міста. На сьогодні це дуже велика проблема, оскільки на утримання кожної з них передбачає великі бюджетні витрати, та ще й велике навантаження на виробництво. Але це питання досить швидко вирішать, через те, що онлайн торгівля розвивається значними темпами.

Дисконтування.

Як показують останні дослідженні пропозиції дисконтних знижок, то це не лише приведе до Вашого бізнесу велику кількість лояльних клієнтів, але це ще й можливі значні репутаційні втрати, адже пізніше з цим потрібно буде щось робити, що однозначно призведе до обурення публіки.

Поштовхи вперед

Компанії не рухаються вперед, тому що трансформації заважає консервативна внутрішня культура. Щоб змінюватися, фешн-компаніям потрібно дивитися за межі галузі, на таких лідерів як Amazon, Apple. Саме вони розробляють цілу внутрішню екосистему, яка є запорукою, того що користувач залишається довше на одинці з брендом.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі