Бізнесмен спростував інформацію щодо участі в "сумнівних схемах" при будівництві фортифікаційних споруд

Бізнесмен спростував інформацію щодо участі в 'сумнівних схемах' при будівництві фортифікаційних споруд

В продовження нашого матеріалу «Держзрада ексголови Запорізької ОДА Костянтина Бриля із масштабною шкодою обороні» публікуємо лонгрід Венедіктова Сергія Анатолійовича, який звернувся до нашої редакції щодо спростування інформації, оскільки він вважає себе потерпілою стороною в даній ситуації.

"18 березня 2019 року на YouTube-каналі «СарматTV», та на сторінці в мережі

Facebook «СарматTV» була розповсюджена інформація у вигляді відеосюжету та статті «Свинарчуки Запорожской области» (мова оригіналу), які в подальшому були взяті за основу та передруковані іншими виданнями в тому числі і Ваше видання («Факти Запоріжжя») використало цю неперевірену недостовірну інформацію та 10/01/2020 на своєму інтернет-ресурсі опублікувало статтю «Держзрада ексголови Запорізької ОДА Костянтина Бриля із масштабною шкодою обороні» Заявляю, що наведена інформація, яка пов’язана зі згадуванням ТОВ «Комунтех», щодо участі в «сумнівних схемах» при будівництві фортифікаційних споруд не відповідає дійсності!!!

Наведена в статті інформація складена з уривків різних сюжетів та статей, посиланнями на документи з некомпетентними коментарями, які не мають ні якого відношення до нашого підприємства в розрізі цього будівництва, як тільки те що ТОВ «Комунтех» дійсно виконувало роботи з будівництва фортифікаційних споруд на території Донецької області.

Так, ТОВ «Комунтех» дійсно виконувало роботи з будівництва оборонних споруд на території Донецької області у 2015 році, спочатку як субпідрядна організація, лише на одному об’єкті. Та в стислі терміни (за один місяць) завершило його будівництво, яке між іншим відбувалось в дуже складних умовах через постійні обстріли. Побудований об’єкт було передано Збройним Силам України. Це був перший об’єкт зданий Запорізькою ОДА.

Наприкінці 2015 року до мене звернулось керівництво Запорізької ОДА з проханням продовжити будівництво на інших фортифікаційних об’єктах (в зоні її відповідальності). Враховуючи стратегічну значимість, потребу для держави та наших військовослужбовців в цих об’єктах я не зволікаючись підписав відповідні договори та ТОВ «Комунтех» продовжило виконання будівельних робіт на передовій. Додатково підкреслюю, що всі роботи виконувались безпосередньо в зоні проведення бойових дій в дуже складних погодних умовах, місцем розташуванням робітників був польовий табір. Вплив цих факторів негативно позначився на обсягах виконання робіт у 2015 році. Будівництво в повному обсязі не було завершено. Відповідне фінансування повернуте Замовником (ЗОДА та Міноборони) до бюджету України.

Із закінченням 2015 року ТОВ «Комунтех» не припинило виконання робіт, так вже у перші дні січня 2016 року ТОВ «Комунтех», позитивно відреагувавши на прохання керівництва Запорізької ОДА та керівництва держави завершити будівництво першої смуги оборони, продовжило виконання робіт вже за власні обігові та залучені кошти не державних організацій та фондів (у зв’язку з відсутністю відповідного державного фінансування). У червні 2016 року будівництво першої смуги оброни та частково другої було завершено на 100%, побудовані об’єкти були передані Збройним силам України з підписанням відповідних актів прийому-передачі.

Сума заборгованості, за виконані роботи у 2016 році склала 6,5 млн грн, яка не погашена і на цей час. Весь 2016 рік Запорізька ОДА та ТОВ «Комунтех» намагались відновити поточне фінансування цього будівництва, було направлено чисельні запити до Кабінету Міністрів України, Міністерства оборони України, РНБОУ, Президента України, але питання поновлення фінансування було вирішено тільки у 2017 році (після виконання обов’язкових умов Постанови КМУ №415, а саме проведення корегування проектно-кошторисної документації, отримання відповідних експертних звітів Держбудекспертизи, експертного висновку Мінрегіонбуду та затвердження ПКД. (Запорізьку ОДА було визначено розпорядником коштів нижчого рівня та делеговані функції Замовника. Отже, підготовка, корегування та затвердження ПКД було покладено на ЗОДА (такі ж самі обов’язки були покладені на всі ОДА України). Це пояснення на опубліковане Вами Розпорядження про затвердження ПКД).

У квітні 2017 року, згідно з розпорядженням КМУ №253 від 12/04/17 було виділено фінансування на завершення будівництва оборонних споруд. 03/07/2017 було укладено договори по допороговим закупівлям (це 9 об’єктів), звіт по якому був опублікований в системі Prozorro 04/07/2017р, згідно з чинним законодавством (це той «цікавий документ», який публікують в мережі FB, звинувачуючи нас в яких то «сумнівних оборудках») при цьому фінансування розпочалось тільки у наприкінці серпня місяця. По шістьох об’єктах 12/07/2017 були об’явлені тендери та 31/07/2017 були проведені звичайні відкриті тендерні торги в системі Prozorro, де могли прийняти участь будь-які організації. За результатами конкурсів нас було обрано переможцями та 21/08/2017 укладені відповідні договори, фінансування по яким було відкрито лише наприкінці вересня. За рештою шести об’єктах, роботи на яких виконувались у 2016 році, договори не укладались (була розпочата судова процедура)

Я звертаю Вашу увагу на дати, які наведені вище, згідно з розпорядженням КМУ, зі змінами, термін фінансування був обмежений до 30/11/2017. Враховуючи обмежені терміни будівництва наше підприємство звернулось до всіх райдержадміністрацій Запорізької області щодо допомоги з трудовими ресурсами, з метою тимчасового працевлаштування для виконання робіт, але відгуку ніякого не було. Не вдалось також залучити до виконання робіт і субпідрядні організації.

Отже, висновок - висловлювати в мережах гасла та робити фейкові заяви - це не під обстрілами працювати. З причини тривалої процедури укладання договорів та обмеженого терміну фінансування роботи на десяти об’єктах не були завершенні в повному обсязі, але відсоток виконання склав 75-99% (всі основні споруди побудовані).

Всі роботи на об’єктах будівництва виконувались при постійному інспектуванні представників ЗСУ, обсяги виконаних робіт перевірялись технічним наглядом Замовника, акти прийому-передачі підписувались багаточисельною комісією, до складу якої входили представники ЗСУ та ЗОДА, безпосередньо на об’єкті будівництва в день його передачі з перевіркою всіх обсягів виконаних робіт.

Також обсяги виконаних робіт та стан об’єктів були неодноразово перевірені слідчими військової прокуратури, РНБОУ, Рахунковою палатою України, головою Державної казначейської служби України, комісіями Міністерства оборони України. Оплата за виконані роботи проводилась тільки після детальної перевірки обсягів виконаних робіт та підписання відповідних актів. Отже, про які підроблені акти виконаних робіт у Вашій статті йдеться?

Візит та інспекція фортифікаційних об’єктів ексгенпрокурором Юрієм Луценком відбувалася поза межами ділянки відповідальності Запорізької ОДА, отже наведена в Вашій статті інформація не має ні якого відношення до об’єктів, які були побудувані ТОВ «Комунтех». Повідомляю, що у 2017 році заборгованість за роботи, які виконувало наше підприємство у 2016 році погашена не була, хоча кошти були передбачені.

Причина в цьому недосконалість нашого законодавства та бездіяльність деяких високопосадовців. (бюрократів не хвилює, що в країні йде війна)

У 2017 році ми були вимушені звернутись до з Господарського суду м. Київ, з позовом про стягнення коштів на підставі підписаних актів виконаних робіт. Суд наш позов задовольнив, Рішення вступило в законну силу, Наказ про стягнення коштів ми отримали тільки 26/12/2017 (вже по закінченню терміну фінансування та в останній робочий день Держказначейства).

Отримавши Наказ Господарського суду м. Київ про стягнення коштів з Замовника будівництва, ТОВ «Комунтех» надіслало його на виконання до головного управління Державної казначейської служби у Запорізької області.

Протягом двох місяців, з моменту його пред’явлення, наказ не було виконано у зв’язку з відсутністю коштів за програмою фінансування зазначеного будівництва на рахунку Замовника, надалі заборгованість була віднесена до бюджетної програми КПКВК 3504040 «Заходи щодо виконання рішень суду, що гарантовані державою». В цій програмі наш

Наказ знаходиться у третій черзі погашення заборгованості, іншими словами шанси отримати вкладені нами кошти в будівництво стратегічних об’єктів, за проханням Держави, в найближче майбутнє, дорівнюють «нулю».

Цей скрін спростовує недостовірну подану Вами інформацію, про нібито перерахування у 2017 році ТОВ «Комунтех» 6,5 млн грн по «підробним» актам виконаних робіт

Три з половиною роки моє підприємство (ТОВ «Комунтех») позбавлене власних обігових коштів, що дуже негативно вплинуло на фінансовий стан підприємства та всіх робітників. Гадаю, що вище була наведена вичерпна інформація щодо участі ТОВ «Комунтех» в будівництві оборонних споруд, та завдяки кому ці споруди були збудовані.

Спираючись на вищезгадане я, Венедіктов Сергій Анатолійович, як громадянин України, маючи свою громадянську патріотичну позицію та конституційні права; як учасник бойових дій (АТО), який не сидів на дивані розміщуючи гасла в мережах, а в першу хвилю мобілізації встав на захист держави; як керівник благодійного фонду «Переможемо Разом», який разом зі своїми однодумцями постачав на передову бронежилети, каски, форму, спорядження, генератори, біноклі, тепловізори, каримат, спальні мішки, будівельні матеріали та багато іншого; як директор ТОВ «Комунтех», яке відгукнулось на прохання держави та побудувало опорні пункти безпосередньо d зоні проведення бойових дій, вимагаю від редакції медіа-ресурсів «Факти Запоріжжя», яке опублікувало неперевірені неправдиві факти, пов’язані з причетністю ТОВ «Комунтех» до «сумнівних схем» при будівництві оборонних споруд, спростування цієї інформації".

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі