Дві турецькі компанії боротимуться за тендер на будівництво запорізьких мостів

Ми продовжуємо висвітлювати етапи вирішення одного із най болючих питань мешканців Запоріжжя – будівництво мостів. Так, 4 лютого об 13 годин 28 хвилин розпочнеться аукціон з будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі.
29 січня оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, рішенням якого до участі в аукціоні допущені дві компанії, тендерні пропозиції інших чотирьох відхилені.
Допущені до аукціону:
- 1. ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ);
- 2. GOCAY INSAAT TAAHHUT VE TICARET ANONIM SIRKETI.
Тендерні пропозиції відхилені на підставі статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі":
- 1. China Road and Bridge Corporation учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації;
- 2. Акціонерне товариство "Лімак Іншаат Санаї ве Тіджарет Анонім Шіркеті". Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації. Наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації;
- 3. Представництво "Сіногідро Корпорейшн Лімітед". Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації;
- 4. ТОВ "ЕКО-БУДТРЕЙД" тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Зазначимо, що із компанією China Road and Bridge Corporation склалась не зовсім зрозуміла ситуація, у протоколі розгляду тендерних пропозицій компанія зазначена два рази, на першій позиції рішення скасоване, а на останній позиції тендерну пропозицію відхилено.
Тож, гарантовано участь в аукціоні приймуть дві компанії з Туреччини, це ONUR та GOCAY, компанії, які спільно брали участь у будівництві автошляху Гебзе-Органзі-Ізмір (включаючи перетинання затоки Ізміт), тобто можуть бути пов’язані між собою. У тендерній документації учасників зазначено, що ONUR за цім проектом виконував підрядні роботи вартістю 127,5 мільйонів доларів США, а GOCAY - 2,6 мільйона доларів США.
На даний момент найбільші шанси бути визнаний переможцем відкритих торгів має турецька компанія ONUR, яка відома на українському ринку та має досвід праці у місцевих реаліях.
Нагадаємо ми розповідали про те що у грудні минулого року відбулася зустріч голови Запорізької ОДА Віталія Туринка з представником турецької компанії, якому було гарантована перемога у торгах, лобіював інтереси іноземної фірми депутат від "Слуги народу" Михайло Крячко.
Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у Телеграмі, Фейсбуці та на Ютуб-каналі.
Коментарі