Обіцянки-цяцянки президенту: як уповноважені особи допустили аварійну ситуацію на запорізьких недобудах?

Обіцянки-цяцянки президенту: як уповноважені особи допустили аварійну ситуацію на запорізьких недобудах?

«Котька верещить, аж у вухах лящить»

Виконувач обов'язків голови Державного агентства автодоріг України Славомір Новак продовжує вводити в оману Президента України. На жаль, Володимир Зеленський не володіє інформацією з приводу аварійного стану на мостовому переході.

Останнім часом все більше уваги приділяється вирішенню низки питань, пов’язаних з дорожньою сферою, згідно з публікаціями ЗМІ.

Так, наприклад, минулого тижня виконувач обов'язків голови Державного агентства автодоріг України Славомір Новак поділився із своїми амбітними планами щодо залучення коштів від Митного експерименту на фінансування завершення будівництва мостового комплексу через річку Дніпро в Запоріжжі. Він зазначив, що для «Укравтодору» це було б архіважливим додатковим джерелом фінансування.

Авжеж, говорити краще про «високе», а про те, що на межі розрухи, то не справа уповноваженого представництва. Зокрема, мова йде про мостовий перехід, в районі споруди  № 10 (ред., - вантовий міст), на якому розташовується певна кількість плавзасобів (ред., - плавучі крани), що перебувають на балансі підрядної організації ПАТ «Мостобуд». Зазначені  плавзасоби знаходяться на транспортному каналі судноплавства держави на р. Дніпро, повз, які проходять судна з вантажами народногосподарського та стратегічного  значення.

Вищезазначені плавучі крани знаходяться у аварійному стані та не охороняються (а «Служба автодоріг у Запорізькій області» продовжує ігнорувати цю проблему). Наголосимо, що це може призвести до їх затоплення, відриву та подальшого безконтрольного дрейфу.

Крім того, у 2017-2018 роках були зафіксовані несанкціоновані проникнення на плавучі крани з подальшим підпалом, що могло призвести до водотранспортної події  на внутрішніх  водних шляхах України та зупинки основного фарватеру (запасний фарватер  не облаштований технічними засобами).

Наголосимо, зазначені питання є зоною відповідальності заступника голови Запорізької облдержадміністрації з питань капітального будівництва, житлово-комунального господарства та соціального захисту населення Віктора Скоблікова, а також Служби автомобільних доріг у Запорізькій області, яку  очолює Андрій Івко.

Нагадаємо, останнім часом низка ЗМІ опублікували ряд публікацій про масштаби корупції в Службі доріг Запорізької області. Зокрема, це стосується наступних питань: будівництво мостових переходів у Запоріжжі (наприклад, розкрадання на них металоконструкцій за сприяння працівників САД); при ремонтах доріг державного значення та будівництві мостового переходу через р. Суха Балка; розкрадання ПММ для очищення доріг впродовж осінньо-зимового періоду - за фактом чого правоохоронці винесли ряд відомостей в ЄРДР.

Відповідно, в травні місяці 2019 року було зареєстровано обґрунтовані проєкти рішень облради щодо незадовільної роботи Андрія Івка та Андрія Коцура, які були опубліковані на сайті обласної ради, пройшовши для цього всі необхідні узгодження з усіма службами ОДА та облради, а також юридичними управліннями.

Однак т.в.о. ЗОДА Елла Слепян зняла з порядку денного без будь-яких аргументів і обґрунтувань проєкти рішень.

Цікаво, чи подібна систематична бездіяльність залишаться безкарними? І чи зупинить це безладдя новообраний очільник Запорізької області, залишивши на обійманих посадах тих же: Андрія Івка, Віктора Скоблікова та Еллу Слепян?

Ми й надалі продовжуємо ретельно слідкувати за розвитком подій у сфері автодоріг.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі