Або зведені мости, або звільнення: чи виконають запорізькі чиновники обіцянки дані Зеленському

Або зведені мости, або звільнення: чи виконають запорізькі чиновники обіцянки дані Зеленському

Якщо посадовці, попри обіцянки дані президенту, які до того ж були розтиражовані за допомогою ЗМІ на всю Україну, будуть і далі бездіяти, ймовірніше, на них чекає звільнення

Дорожнє покриття на греблі, яке, наче артерія, з'єднує правий та лівий береги міста, вимагає негайного ремонту. Але якщо рух там зупинити, місто Запоріжжя буде паралізоване. Альтернатива є, однак вона ніяк не запрацює. Мова йде про мости через Дніпро, які будують - не добудують вже 15 років. 

Зведення мостового переходу, який має з'єднувати береги Дніпра у Запоріжжі стало одним з найбільших довгобудів України. За цей час будівництво забрало затьмаренні суми - майже 2,5 млрд гривень, однак мости й досі не зведені, а чиновники розводять руками. Терміни здачі мостів постійно переносяться, а будівництво обростає корупційними скандалами.

Ультиматум Зеленського

18 липня з робочим візитом до Запоріжжя прибув президент України Володимир Зеленський. У фокусі глави держави злободенне - мости та гребля ДніпроГЕС.

Прямо на недобудованих мостах президент зібрав нараду за участю посадовців, зоною відповідальності яких є сумнозвісні довгобуди. Так, учора, 18 липня, Володимиру Зеленському перед десятками телекамер в режимі онлайн про стан «будівництва» доповідали очільник Облавтодору  Андрій Івко, тимчасово во глави Запорізької ОДА Елла Слепян, міський голова Володимир Буряк, та інші.

Президент був дуже невдоволений станом справ, про який доповіли запорізькі чиновники.

Представники проектної організації сказали, що весь міст можна добудувати за 5 років, а першу частину - уже за два роки. Не забули посадовці нагадати і про гроші, яких постійно не вистачає. Мовляв, зв'язані по руках і ногах. Голова Облавтодору Андрій Івко заявив, що на проект коригування конче потрібні ще 30 млн гривень додаткового фінансування. А щоб повністю добудувати мости - аж 10 млрд гривень. Зеленського це обурило. 

відео: ТСН

Проект будування мостів наразі знаходиться на стадії коригування, котра повинна завершитися у листопаді 2019 року. Оскільки йдуть правки, виділення бюджетних коштів на мости заморожене. Наступним кроком після завершення коригування проекту стане оголошення міжнародного тендеру з умовою вже побудованого за проектом.

В результаті, міський голова Володимир Буряк і представник Укравтодору все ж таки запевнили Володимира Зеленського, що на умовах співфінансування виділять необхідну суму й добудують першу частину мостів у вказанний дедлайн. 

Не нардепом Бандуровим єдині

Річ у тому, що мости знаходяться на балансі Укравтодору й на контролі Міністерства інфраструктури. А у Запоріжжі мости є зоною відповідальності одіозних чиновників Андрія Івка - керівника Служби автомобільних доріг у Запорізькій області та Віктора Скоблікова - заступника очільника Запорізької ОДА, який координує питання капітального будівництва, житлово-комунального господарства і соціального захисту населення в Запорізькій області.

Андрій Івко за короткий термін перебування на посаді встиг стати фігурантом багатьох корупційних скандалів і фронтфігурою з десятка журналістських розслідувань. До того ж, через наявну загрозу транспортного колапсу в Запоріжжі, Івка хочуть звільнити, відповідний проект рішення було зареєстровано департаментом інфраструктури ЗОДА. До слова, за інформацією джерел редакції, чиновник завдячує призначенню нардепу Володимиру Бандурову.

Крім того, нещодавно делегація від Укравтодору на чолі з керівником Славомиром Новаком також відвідала Запоріжжя. Робочий візит відбувся 25 червня. Тоді в.о голови Державного агентства автомобільних доріг України пана Новака зустрічав й супроводжував саме Андрій Івко. Однак Новак, на відміну він Зеленського, був вдоволений запорізькими мостами й зауважень до роботи пана Івка, як не дивно, у нього не виникло.

Крім того, цікава інформація точиться й навколо персоналії зама губернатора Віктора Скоблікова. Пан Скобліков неодноразово фігурував у корупційних скандалах, пов'язаних із дорогами Запоріжжя та області. До речі, саме він, у свій час, попри оголошення в області воєнного стану, залишив країну. Життєвий і трудовий шлях Віктора Скоблікова тісно пов'язаний з Луганською областю. Там він навіть встиг попрацювати мером Стаханова. Щоправда, для міста це обернулося комунальним колапсом.

Є інформація, що призначення пана Віктора на посаду заступника очільника ОДА в Запоріжжі лобіював той же нардеп Бандуров, який знайшов вагомі аргументи, щоб Скобліков змінив розмірене життя простого пенсіонера на нервову й напружену роботу в облдержадміністрації.

Обіцяного 2 роки чекають

Посадовці пообіцяли добудувати першу частину мостів вже за два роки. Та чи повірив президент Зеленський запорізьким чиновникам з сумнівною репутацією та невпинною жагою наживитися на черговій кругленькій сумі - покаже час. Якщо посадовці, попри обіцянки  дані президенту, які до того ж були розтиражовані за допомогою ЗМІ на всю Україну, будуть і далі бездіяти, ймовірніше, на них чекає звільнення. 

Далі буде. Слідкуйте за новинами.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі