Дембельський акорд екс-губернатора Бриля: як «освоїти» 83 мільйони за 26 днів

Дембельський акорд екс-губернатора Бриля: як «освоїти» 83 мільйони за 26 днів

По 3,2 млн гривень щодня на ремонт дороги, нібито, витрачали підрядники

У вівторок, 11 червня, президент Володимир Зеленський підписав указ про звільнення з посади голови Запорізької облдержадміністрації Костянтина Бриля. Про те, що його відставка – лише питання часу, було зрозуміло давно, адже роботу Костянтина Івановича на посаді очільника регіону важко назвати ефективною. Крім лідерських позицій області у створенні ОТГ, особливо похвалитися немає чим. Тотальна корумпованість органів влади, гучні скандали, фактично «заморожені» інфраструктурні проекти, як наприклад, запорізькі мости через Дніпро, і, зрештою, розбиті дороги – ось основний, проте неповний перелік «здобутків» вже  колишнього губернатора та його команди.

Але, схоже, Костянтин Бриль залишати Запоріжжя не збирається. По-перше, подейкують, що він  вже визначився із виборчим округом, по якому балотуватиметься до Верховної Ради на цих виборах, і цей округ – на території області. А, по-друге, з посади він піде точно не з пустими кишенями, про що свідчить своєрідний дембельський акорд Костянтина Івановича.

Так, буквально вчора, вже після оприлюднення указу президента про звільнення, на сторінці Костянтина Бриля у Facebook та сайті ОДА з’явилося повідомлення про інспекцію губернатором  ходу виконання ремонтних робіт на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О080789 Запоріжжя – Біленьке, що у Запорізькому районі.

«В поточному році проведено поточний середній ремонт на ділянці протяжністю 10,4 км. Ремонт виконувався ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» на замовлення ДП «Місцеві дороги Запорізької області». За 2 роки ми оновили половину цього автошляху. Загалом в поточному році на ремонт місцевих автодоріг Запорізького регіону у нас заплановано 580 мільйонів гривень з держбюджету. В поточному році фінансування збільшено на 20%. І нині ми бачимо першу ділянку Запоріжжя-Біленьке, яка була відновлена в рекордно короткі строки», - відзвітував губернатор.

Про те, як проходять тендери, замовником яких виступає ДП «Місцеві дороги Запорізької області», ми писали неодноразово. Але зараз не про це.

Далі у повідомленні йдеться про те, що ремонт зазначеної ділянки дороги коштував бюджету майже 83 мільйони гривень. І станом на 6 червня роботи виконані на 100%.

Наші кореспонденти з’ясували, угода на ремонт дороги була укладена із підрядником 2 травня, а вже 28 травня були підписані акти прийому-передачі про виконання робіт. Шляхом нескладних математичних розрахунків отримуємо, що в день у буквальному сенсі в асфальт закатували близько 3 мільйонів 200 тисяч гривень, а ремонт кожного кілометру дороги коштував платникам податків близько 8 мільйонів гривень.

Погодьтеся, сума захмарна. Тим більше, що перевірити якість оновленої дороги можна буде лише з часом – за півроку-рік. Тоді, коли Костянтин Бриль, а, ймовірно, і його протеже – директор ДП «Місцеві дороги Запорізької області» Геннадій Тімченко вже залишать свої затишні кабінети та підуть на біржу праці у пошуках вакансій.

Але, якщо зважити, що близько 25% від вартості закупівлі на дорожні роботи, як повідомляють джерела, становлять «відкати», то можна припустити – у кишенях високопосадовців залишилися близько 21 мільйона.

Непоганий приробіток на старті виборчої кампанії кандидата в нардепи як для «рекордних термінів». Чи не так?  

 

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі