Партія Вакарчука і його тур змін: виборчий фонд

Партія Вакарчука і його тур змін: виборчий фонд

"Там, де нас нема"...

Святослав Вакарчук, очільник партії «Голос», в період передвиборчої гонки не лише встиг провести концертний тур Україною, але й витратити пристойний «кеш» виборчого фонду. Трішки конкретики.

Загалом на парламентські вибори «голосівці» розтратились на 105,56 млн грн. З яких, 6,17 млн грн пішло на рекламу в соцмережах.

Інформація зазначена в остаточному фінансовому звіті про використання коштів з рахунків виборчого фонду партії.

Переважна частина коштів партії «Голос» перекочувала на національні канали (показ агітаційних роликів), а це близько 75%. Зокрема, медіакомпанія «StarLightMedia» (до складу якої входять: М1, М2, СТБ, ICTV, Новий) Віктора Пінчука отримала 27,7 млн грн.

Телеканалам «1+1» та ТРК «Україна» дісталася менша частка - по 24,3 млн грн. «24 канал» урвав 1,5 млн грн.

Згідно з даними Бібліотеки реклами Фейсбук, за період від червня до 21 липня, зі своєї офіційної сторінки в соцмережі партія витратила на рекламу майже 239 тис. доларів. Крім того, основна реклама була зорієнтована на мешканців Київської області (12%), а на Запорізьку область припало всього - 4%.

Пам’ятатимуть українці і безкоштовний концертний тур в супроводі партії «Голос», однак фінансових даних допоки немає. Про це стане відомо, коли партії подадуть до НАЗК фінансові звіти за другий квартал 2019 року.

Нагадаємо, за підсумками виборів партія «Голос» має право на державні дотації в розмірі 38 млн грн на рік.

Далі буде...

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі