Таємні домовленості: голова Запорізької ОДА ігнорує порушення роботи «дорожників»?

Таємні домовленості: голова Запорізької ОДА ігнорує порушення роботи «дорожників»?

"Якщо не ділом, то словом"?

На сьогодні сезон ремонтних робіт на автошляхах вже завершується, підприємці підсумовують результати роботи за поточний рік та складають плани на наступний 2020-ий. Найбільш далекоглядні бізнесмени вже йдуть до головних розпорядників грошових коштів на місцях, з метою заручитися підтримкою чиновників на наступний рік.

Так, за нашою інформацією на початку жовтня відбулася неофіційна зустріч голови Запорізької обласної державної адміністрації Віталія Туринка (ред., - на якій були присутні: кум голови області — Володимир Тарасенко, який є погодженим кандидатом на місце заступника очільника ЗОДА Віктора Скоблікова та помічник губернатора Дмитро Попов) з представництвом ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл», зокрема з Емре Караахметоглу. Ініціювали зустріч бізнесмени, які заручившись підтримкою керівника «Запоріжсталі» Ростислава Шурми надали свою комерційну пропозицію очільнику області.

У поточному році результатами взаємовигідної співпраці ексгубернатора Запорізької області Костянтина Бриля з ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» стало визнання компанії переможцем п’яти відкритих торгів, загальна вартість робіт складає понад 1,5 мільярди  гривень, що дозволило їй зайняти місце головного підрядника області в галузі будівництва й ремонту автошляхів. Вірогідно, що Костянтин Бриль теж гарантовано отримав заздалегідь обумовлену частку від виділених бюджетних коштів.

Читайте також: На утримання запорізьких доріг за два роки витратять майже мільярд гривень

За даними електронної системи публічних закупівель ProZorro ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» визнано переможцем з надання послуг:

  • середнього ремонту автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці км 7+000 – км 55+082 (Р-37 Енергодар - Василівка – Бердянськ на ділянці км 80+784 – км 128+866), замовник Служба автомобільних доріг у Запорізькій області, вартість 643 430 001 грн;
  • поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080789 Запоріжжя – Біленьке на ділянці км 5+376 - км 15+756, замовник Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області», вартість 82 925 525 грн;
  • поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 499+489 – км 535+789 (Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 10+000 – км 46+300), замовник Служба автомобільних доріг у Запорізькій області, вартість 336 971 544 грн;
  • ремонту доріг (поточний ремонт доріг). Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м², замовник Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради, вартість 129 694 775 грн;
  • капітальний ремонт аеродромних покриттів КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» на вул. Блакитна, 4 у Шевченківському районі, м. Запоріжжя, замовник Комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт Запоріжжя», вартість 308 950 000 грн.

За нашою інформацією результати зустрічі задовольнили учасників, умови співпраці чиновників й бізнесменів у поточному році визнано приємними для двох сторін на 2020-й, порядок цифр буде обговорений на наступних зустрічах.

З поінформованих джерел виданню стало відомо, що насправді вкладені таємні домовленості з головними порушниками габаритно-вагових норм.

Журналісти видання "Факти Запоріжжя" намагалися зв’язатися з генеральним координатором турецької фірми «Онур» Емре Караахметоглу. На жаль, у пана Емре, чи то зі зв’язком були проблеми, чи то від небажання спілкуватися з нами. Однак, вдалося розібрати, що зустріч з Віталієм Туринком дійсно відбулась. За його словами на круглому столі відбулося знайомство чиновника та бізнесмена. А далі – затишшя. На жаль, не вдалося з’ясувати у Караахметоглу щодо порушення перевантаження «фур», бізнесмен – слухавку не бере, на повідомлення — не відповідає.

Читайте також: Головний еколог Запоріжжя ініціював петицію щодо звільнення очільника ЗОДА

За нашими даними по дорогах держаного значення діє обмеження до 36 т, а місцевого значення - 24 т. Патрульна поліція зупиняючи вантажівку, перевіряє транспортну накладну, де вказується маса асфальтобетонну, відповідно сумуючи з масою авто — отримують перевантаження.

Так, впродовж 2018 р. та 9 місяців 2019-го патрульна поліція склала близько 70 постанов. Тож, припускаємо, що кожне авто компанії «Онур конструкціон інтернешнл» має позначку «перевантаження», а результатом цього є — руйнування наших доріг! І все це за сприяння голови Запорізької облдержадміністрації Віталія Туринка.

З надійних джерел нам стало відомо, що пан голова на зустрічі з турецькими підрядниками пообіцяв надати не офіційну вказівку Патрульній поліції і Укртрансбезпеці «охолонути» по відношенню вантажних авто «Онура».

З приводу цього хочемо проінформувати голову Запорізької ОДА Віталія Туринка, що саме  ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» та підприємств, які залучені у якості субпідрядників здійснюють руйнування автошляхів своїм великоваговим транспортом, який завжди використовується із порушенням габаритно-вагових норм. Якщо очільник області не володіє ситуацією, зазначимо, що саме великовагові транспортні засоби підрядників, які залучені для ремонту автошляхів, виїжджають з гранітних кар’єрів та асфальтобетонних заводів з великим перевищенням вагових норм.

Голові облдержадміністрації Віталію Туринку необхідно визначитися, він буде докладати зусилля щодо збереження автомобільних доріг регіону, про що ми щоденно читаємо на офіційному сайті держадміністрації, або дає згоду бізнесменам порушувати габаритно-вагові норми під час ремонту доріг.

Якщо не ділом, то словом:

На жаль, поки слова-обіцянки пана Туринка розбігаються з реальними вчинками. Влада нова та методи залишаються старими: просторіччя та розробка корупційних схем?

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі