Виборчий фонд партії «Батьківщина»: доба діджитал махінацій?

Виборчий фонд партії «Батьківщина»: доба діджитал махінацій?

Все таємне стає явним

Поки політична партія «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» оговтується після виборчих перегонів – час познайомитися з їхніми витратами.

Редакція "Факти Запоріжжя" проглянула фінансову звітність партії і "виколупала" деякі родзинки. Читайте нижче.

Офіційно на парламентські вибори було витрачено 87,2 млн грн. Цю інформацію зазначено в остаточному фінансовому звіті про використання коштів з виборчого фонду партії на сайті ЦВК.

Цікаво, що грошові перекази до виборчфонду здійснювала сама партія. Наразі невідомо звідки і від кого зайшли гроші, однак інформація стане доступною після того, як партія подасть до НАЗК фінансові звіти за другий і третій квартали 2019 року.

На що витрачали гроші

- Традиційно найбільше партія витратила на телерекламу. Так, «1+1» отримав 20,5 млн, завдяки «Батьківщині» «Інтер» збагатився на 18,1 млн, а ТРК «Україна» отримала майже 18 мільйонів. Телеканалам «ICTV», «СТБ» і «Новий» дісталося по 17,7 млн грн;

- розповсюдження зовнішньої реклами стала економ-варіантом для партії (якщо порівнювати ТБ), лишень 8,1 млн грн;

- на виготовлення та публікування агітаційних матеріалів у ЗМІ довелося перерахувати 2,3 млн грн.

Однак, фінансова звітність щодо активного розкручування очільниці партії в мережі Інтернет (ред.,- за даними бібліотеки реклами Фейсбук) не надана. До слова,  сторінка «Я за Тимошенко - Фан Клуб» найчастіше розміщувала рекламу. В період парламентської виборчої гонки на рекламу було витрачено майже 937 тисяч гривень. Проте хто за ці «гуляння» розплачувався допоки невідомо.

Сама ж сторінка Тимошенко перед виборами (протягом двох місяців) заплатила за рекламу близько 1,5 млн грн.

 

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі