Сегодня - 26.05.2019
Главная>Публикации>Експерт розповів, що має зробити Запоріжжя, аби приплив туристів зріс в геометричній прогресії

Експерт розповів, що має зробити Запоріжжя, аби приплив туристів зріс в геометричній прогресії

Аеропорт, готелі, ресторани, кафе, транспорт - все має працювати в унісон.

Сьогодні, 16 квітня, до Туристичного інформаційного центру Запоріжжя завітав Президент Національної туристичної організації України, Іван Ліптуга. Про це повідомляє кореспондент  "Фактів Запоріжжя" з місця подій.

Як зробити Запоріжжя одним із найбільш туристично розвинутіших міст України та Європи,- читайте в матеріалі. 

За словами пана Ліптуги, він співпрацює з нашим містом вже другий рік. Торішні заходи були присвячені маркетинговим складовим, а на цей раз, фокус уваги був сконцентровано виключно на якості надання туристичних послуг.  

Президент туристичної організації України зазначив, що логотип і фірмовий стиль міста - це лише "вишенька на торті". Тепер регіон має докласти зусиль, аби туристична складова розвивалася й приплив туристів з інших міст України та закордону до Запоріжжя зростав в геометричній прогресії:

"Реклама не спрацює, якщо якість туризму буде низькою. Системна підготовка до нового туристичного сезону – наразі надзвичайно важливе й актуальне питання для міста. Лише командна робота є запорукою збільшення туристичного потоку до Запоріжжя. 

Аби поліпшити туризм у нашому місті має з'явитися критична маса людей, які "загоряться" ідеєю якісного туризму. Адже, аби зміни, які впроваджує влада на своєму рівні, стали відчутними, до розв'язання питання мають долучитися й містяни",- прокоментував Ліптуга.

"Коли іноземні туристи приїжджають до нашого міста, вони відвідують не лише історичні місця, а й спілкуються з громадою. Тож, ставлення пересічного громадянина до туриста впливає більш значуще на враження про місто, аніж відвідання культурних пам'яток",- додав експерт.

Нині архіважливо не лише впроваджувати туристичні заходи, а й системно оцінювати їх якість. Українські туристичні послуги мають відповідати не лише Європейським, а й світовим стандартам. Необхідно, аби усі прилеглі сфери послуг були готовими до притоку туристів: мова йде про транспортні послуги, готельні, ресторанні,- складових багато.

"Місто - це єдиний "організм" і цілісний бізнес-проект. Аби він розвивався, без участі багатьох складових не обійтися. Від кожного мешканця залежить, яким буде Запоріжжя в очах туриста. Ви маєте консолідувати максимальну кількість людей: пересічних мешканців, підприємців, туроператорів, представників готельного бізнесу і тд, ідеєю про якісний туризм.

Важливо, щоб кожен учасник ринку туристичної індустрії розумів свою відповідальність і важливість дотримання стандартів, яке у кінцевому результаті формує враження від міста та країни в цілому. Адже, розчарувавшись, людина до міста більше не приїде і знайомим рекомендувати не стане. А такому випадку витрачені кошти на маркетинг працюють навпаки на антирекламу. Тож, до справи треба підходити системно",- додав пан Іван.



Окрім цього, місту треба завершити будівництво аеропорту, налагодити "цивілізовану" служба таксі, яка буде якісно надавати послуги з перевезень. Готелі, ресторани, кафе, культурні місця - це все ланки одного ланцюга. І тут не має бути виключень. Все має працювати в унісон.

За рекомендаціями фахівця, має бути створений спеціальний комітет, який буде слідкувати за впровадженням якісного туризму у Запоріжжі. Пан Ліптуга зазначив, що має домовленості з Департаментом культури і туризму міськради із реалізації системи якості туризму.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі.