Запорізька мерія планує витратити на інформаційні матеріали понад 300 тисяч гривень

Запорізька мерія планує витратити на інформаційні матеріали понад 300 тисяч гривень

Попри дефіцит коштів у бюджеті міста  департаменти Запорізької міської ради продовжують замовляти конче нагальні послуги. Наприклад інспекція з благоустрою Запорізької міської ради планує замовити послуги з розміщення інформаційних матеріалів друкованими засобами масової інформації вартістю 300 тис. грн. Дефіцит - дефіцитом, а піар за розкладом.

За даними тендерної документації, переможець зобов'язується розміщувати матеріали, надані інспекцією з благоустрою Запорізької міської ради. Відповідні публікації мають стосуватися саме усунення наслідків порушень правил благоустрою Запоріжжя та надання дозволів на порушення об’єктів благоустрою.

Серед іншого замовник зауважує, що обсяг надання послуг є орієнтовним і становить 33833 см2 друкованої площі. Обсяг може бути зменшений в залежності від фактичної потреби Замовника в розміщенні інформаційних матеріалів друкованими засобами масової інформації.

Інспекція з благоустрою також висуває чіткі критерії відбору:

-  наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

-  досвід праці на видавницькому ринку не менше двох років;

-  сфера розповсюдження: м. Запоріжжя;

-  мінімальний тираж (наклад) видання: не менше 1000 примірників;

-  мова видання: українська;

-  періодичність видання: не рідше ніж 2 рази на тиждень;

-  цільове призначення і тематична спрямованість: суспільно-політичне та (або) інформаційне.

Своє бажання взяти участь у тендері виявили: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "ЗАПОРОЗЬКА СІЧ" та Товариство з обмеженою відповідальністю «Рік-стар».

Тож лідером у цих перегонах авжеж виявилась редакція «Запорізька Січ», яка запропонувала цінник за свої послуги - 303 820,34 гривні. Наразі газета очікує остаточного рішення.

Нагадаємо, 31 січня Управління з питань екологічної безпеки міськради замовило у ТОВ "Редакція газети "Запорізька Січ" публікації з екологічної тематики на суму 192 тис грн. Однак деталі торгів не відомі, оскільки договір не опубліковано, а тендер розіграно без проведення конкурсу.

Та це не перше замовлення міської ради у редакції газети. З початку 2020 року ТОВ “Редакція газети “Запорозька Січ” отримала замовлень на суму 1,39 млн грн, з яких лише 12 тис. грн від Запорізького медичного університету, а всі інші від різних установ зі структур міської ради. Зазначається, що з лютого минулого року "Запорізька Січ" виконала послуги на 3,03 млн грн.

Також нещодавно газета випустила на світ тираж у 100 000 екземплярів, з  24 сторінками. Доволі пристойні цифри, якщо порівняти з іншими місцевими газетами, такими як "МІГ" - 40 000 екз та  "Правда ZP" - 20 000 екз.

Однак більшу частину контенту газети, редакція присвятила Володимиру Буряку та міській владі – 10 сторінок. 7 сторінок відійшли програмі, одна сторінка пішла на кросворд і гороскоп та тільки 6 сторінок залишилися під нейтральні теми.

До речі одна із засновниць газети є Анастасія Богданова, увійшла у партію мера "Єднання". Крім того, Богданова після очолення колишньої комунальної газети через кілька місяців стала директором  ТОВ “Група персона”, яким керує Наталія Зайченко – колишня радниця міського голови Володимира Буряка. Також вона працює на телеканалі ТВ-5, який контролює “Запоріжсталь”. ТОВ “Група персона” зареєстроване по вул. Перемоги, 40. Тут знаходиться однойменний салон краси “Персона”, відкритий Зайченко.

Серед іншого за цей рік газета "Запорізька Січ" отримала від міськради замовлення на суму понад 4 мільйони гривень.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Комментарии