Більше поліціянтів, ремонт 24/7 та пароми: як влада Запоріжжя планує боротися з заторами

Більше поліціянтів, ремонт 24/7 та пароми: як влада Запоріжжя планує боротися з заторами

Постійні затори на греблі ДніпроГЕСу та мостах Преображенського вже стали для городян неприємною, але звичною деталлю рідного міста

21 серпня в мерії Запоріжжя зібрали нараду, на порядку денному якої стояло лише одне питання – що робити із заторами на мостах через Дніпро та яким чином їх розвантажити, щоб уникнути такої проблеми у майбутньому.

Нагадаємо, що вже котрий день поспіль ранок для запоріжців починається з багатогодинного стояння у заторах з Правого берегу до міста вранці, та з міста до Правобережжя – ввечері, оскільки на ДніпроГЕСі міняють асфальтне покриття, через що дві смуги перекриті для руху, а мости Преображенського не в змозі впоратися із сильним транспортним перенавантаженням. 20 та 21 серпня десятки запоріжців пішли через греблю пішки бо так дістатися місця призначення виявилося швидшим, ніж очікувати кілька годин у заторі.

Як повідомляє "Перший запорізький", на нараді були присутні представники міської влади, патрульної поліції, адміністрації Днепрогеса і підрядника, який веде ремонтні роботи.

"Транспортний потік не стоїть, він рухається, але дуже повільно через великий потік машин. На одну смугу на греблю заїжджає транспорт одразу з декількох напрямків – проспекту Соборного, вулиці Богдана Хмельницького і Портової. Аналогічно – на Правому березі. Поліція працює. Окрім того, з 15:30 ми зробили реверс на мостах Преображенського, щоб там могло проїхати більше транспорту", – заявила голова Патрульної поліції Запоріжжя Світлана Михайлівська, додавши, що зараз поліція робить усе, що в її силах. 

У поліції пропонують у якості тимчасових заходів для послаблення навантаження на транспортну мережу запровадити реверсивний рух вулицею Тюленіна, а у годину пік – пускати транспорт реверсом через обидві смуги, які відкриті для проїзду. Також у поліції заперечують наявність на дамбі вантажівок та вимагають від міської влади змусити "АвтоЗАЗ" тимчасово відкрити для вантажівок майданчик на території підприємства – зараз її загороджено бетонними блоками.

У свою чергу, міська влада запропонувала поліції збільшити кількість чергових екіпажів на дамбі ДніпроГЕСу та мостах Преображенського, щоб регулювати рух з кожної прилеглої до них вулиці.

Ще одне питання, яке розглядалося на нараді – це можливість цілодобового ремонту греблі, яка дуже хвилює простих запоріжан, бо на їхню думку, такий підхід дозволить швидше завершити ремонт. Але представник підрядника їхні мрії розвіяв – за його словами, можливості цілодобового ремонту немає через технологічні обмеження.

"Після підготовки основи для майбутнього покриття буде зроблена спеціальна полімеризація. Після цієї процедури потрібно почекати 24 години. Потім буде покладено нижній шар асфальту. Але навіть після цього потрібно дочекатися, коли пройде заміна деформаційних швів. Лише потім ми укладемо верхній шар асфальту і зможемо пустити транспорт на цій ділянці. Термін – до 10 вересня. Після цього почнемо роботи на другому перезді. Зараз чекаємо рішення проектного інституту про якість металевої основи", – розповів він.

Представник "Укргідроенерго", на балансі якого знаходиться гребля, додав, що навіть після ремонту дороги на ДніпроГЕСі рух вантажних автівок греблею буде все одно заборонено – для його відновлення потрібний капітальний ремонт дамби, який буде робитися вже після побудови нових мостів через Дніпро.

Також на нараді запропонували створити паромну переправу, яка може допомогти у справі розвантаження транспортних магістралей – мер міста Володимир Буряк пообіцяв обговорити це питання з річковим перевізником.

Нагадаємо, президент Володимир Зеленський під час візиту до Запоріжжя був дуже невдоволений візитом на ДніпроГЕС та поставив керівництву "Укргідроенерго" вимогу повністю відремонтувати автопереїзд на греблі до 15 жовтня. В іншому разі гендиректор "Укргідроенерго" Ігор Сирота повинен буде піти у відставку.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі