Депутати запорізького «Укропу» не тільки мають спільні інтереси з ОЗГ «Вірмени», а й організовують спільний бізнес?

Депутати запорізького «Укропу» не тільки мають спільні інтереси з ОЗГ «Вірмени», а й організовують спільний бізнес?

Питання пасажироперевезень для запоріжців залишається болючою темою. Про це неодноразово писали місцеві ЗМІ. Власне, в публікаціях йшлося про підприємця, володара ряду фірм із автохолдингу Сергія Кондратюка та нанаявність «даху» у його бізнесу від ОЗУ «Вірмени». Угруповання у Запоріжжі контролює Арташес Саргсян.

Зазначимо, Кондратюк є власником 12 компаній, які здійснюють автоперевезення на території  міста Запоріжжя та області. Всі вказані підприємства зареєстровані у Запорізькій області: ТОВ «Запорожградтранс», ТОВ «Феникс-авто», ТОВ «Авто-Континенталь», ТОВ «Вега Авто», ТОВ «Запоріжавтомотор», ТОВ «Еталон – 1», ТОВ «Автопідприємство «Авто-січ», ТОВ «Автостандарт» - у Запоріжжі; ПП «Трансагро», ПП «Автосвіт», ТОВ «Автобусний парк» - у Мелітополі; ТОВ «Автотрейд-ХХІ», - у Бердянську. 

Та наразі більш детально розповімо про ще одне підприємство, яке надає послуги з перевезення пасажирів на території Запорізької області та контролюється зазначеним етнічним угрупуванням. Йдеться про ТОВ «Запорізька перевізна компанія», директором та власником якого є Ірина Ткаченко.

ПП засноване 7 квітня 2017 року, належить Ірині Ткаченко, внесок – 600 грн. (60%) та Юлії Москаленко, внесок – 400 грн. (40%). Основний вид діяльності:  Пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення.

Між Запорізькою ОДА та ТОВ «Запорізька перевізна компанія» було укладено договори про організацію перевезень пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування:

Запоріжжя (АС-3) – Улянівка;

Матвіївка (ст. Янцеве) – Запоріжжя (АС-2);

Матвіївка (ст. Янцеве) – Запоріжжя (АС-3);

Запоріжжя (АС-3) – Малокатерінівка;

Запоріжжя (АС-3) – Кушугум.

Та, через чисельні скарги від населення, які надходили фахівцями Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури ОДА, протягом травня-серпня 2018 року був проведений моніторинг дотримання ТОВ «Запорізька перевізна компанія» умов договорів, про це пише видання important

За результатами перевірок чинні договори з перевізником у вересні 2018 року були розірвані за ініціативи облдержадміністрації, у зв’язку з численними порушеннями умов договору. Після виникнення у «Запорізької перевізної компанії» проблем в роботі, причетні до фірми особи вирішили заснувати нову фірму, із не заплямованою репутацією.

10 грудня 2018 року було засновано ТОВ «Транспортна компанія «Пріоритет», а директором призначено Ірину Ткаченко.  Нас зацікавила особа другого співвласника нової компанії – Станіслав Вайс.  

Виявляється, Станіслав Маркович є не тільки рідним дядьком депутата Запорізької обласної ради, лідера політичної партії «Укроп» в області Ярослава Гришина, а і його помічником. Принаймні, за даними ресурсу «Посіпаки-2. Мініміньони».

З огляду на вищезазначене, можна зробити висновок, що представники Запорізького «Укропу» не тільки мають спільні інтереси з представниками ОЗГ «Вірмени», але й організовують спільний бізнес, розставляючи своїх довірених осіб та родичів на керівні посади в комерційних фірмах. Вочевидь, маючи підтримку в Запорізькій обласній раді та «дах» від ОЗГ «Вірмени», зазначені особи будують амбітні плани з подальшого розповсюдження свого впливу на території області, зокрема, щодо сфер і галузей, де вони зможуть отримати якнайбільші заробітки.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі