Протистояння між очільником Запорізької області та автодором: Бриль звернувся до Прем’єр-Міністра

Протистояння між очільником Запорізької області та автодором: Бриль звернувся до Прем’єр-Міністра

Історія з сумнозвісним запорізьким довгобудом, кепські дороги, мільйонні збитки: в Запорізькій області через безвідповідальне ставлення до своїх службових обов’язків майже не ремонтуються автошляхи. Зокрема, йдеться про начальника Служби автомобільних доріг в Запорізькій області Андрія Івка.

З інсайдерських джерел виданню «Факти Запоріжжя» стало відомо, що занепокоєний критичною ситуацією з ремонтом та будівництвом автошляхів в регіоні голова Запорізької облдержадміністрації Костянтин Бриль повторно сьогодні звернувся до голови Кабінету міністрів України Володимира Гройсмана по допомогу у розв’язанні проблеми.

Нагадаємо, на черговій сесії Запорізької обласної ради депутати розглянуть питання з приводу персоналії Андрія Івка. Запропоновано визнати його роботу, як начальника Служби автомобільних доріг Запорізькій області незадовільною. Ініціює проект рішення Департамент промисловості та розвитку інфраструктури ОДА.

Раніше ми повідомляли в низці наших журналістських матеріалів стосовно причетності Івка до корупційних схем, тендерних махінацій, саботаж у Службі автомобільних доріг та безвідповідальне ставлення до своїх службових обов’язків. До слова, на посаді за минулий рік він офіційно заробив 395 364 грн. Більше тут.

У зверненні до Голови Уряду зазначається, що у керівника Служби автомобільних доріг у Запорізькій області Івка А.В. спостерігаються вкрай низькі темпи виконання робіт на об’єкті «Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжя (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль- Дніпро- Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під'їзд до о. Хортиця», будівництво якого розпочато ще у 2004 році.

Крім того, 10.04.2017 Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Запорізькій області були надані приписи про зупинення будівельних робіт та про усунення порушень, у результаті чого був перерваний технологічний процес. У зв’язку з непродуктивними діями для продовження будівництва Об’єкта (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль- Дніпро- Запоріжжя– Маріуполь, - ред.) необхідно завершити коригування раніше затвердженої стадії «Проект» з урахуванням уточнених даних з інженерних вишукувань та додаткових розрахунків.

Відповідно, у 2018 році з обласного бюджету в рамках «митного експерименту» було передбачено 60 млн грн на виконання робіт на Об’єкті. Однак, Служба автомобільних доріг в Запорізькій області не освоїла зазначені кошти, в результаті чого були перерозподілені на інші об’єкти.

Так, лише у грудні 2018 року Службою автодоріг у Запорізькій області було укладено з ТДВ «ДніпроДіпроТранс» договір на виконання залишку робіт з коригування стадії «Проект» запорізьких мостових переходів. Згідно з договором, вартість послуг складає 53,6 млн грн, а термін виконання робіт визначений до 31 жовтня 2019 року. А отже, саме будівництво Об’єкта можливо розпочати не раніше 2020 року, за умови виконання коригування стадії «Проект» Об'єкта в зазначені терміни.

Нагадаємо, що 10.04.2017 року були призупинені будівельні роботи на автомагістралі  «Н-08 Бориспіль- Дніпро- Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжя)».

Відповідальними зберігачами будматеріалів було визначено наступні компанії: ТОВ «Мостобудівельний загін №73», ТОВ «Південьтрансбуд», ТОВ «ДорстройМонтаж», ТОВ «Мостобудівельний загін №122» , ТОВ «Будівельна компанія «Адамант», ПАТ «Уманьавтодор», ТОВ «Підприємство «Маст-Буд», ПАТ «Мостобуд», «Мостобудівельний загін №12».

Виданню «Факти Запоріжжя» з власних джерел стало відомо про факт розкрадання будівельних матеріалів вищезазначеними «гарантами». Зазначимо, генеральним підрядником став ПАТ «Уманьавтодор» та субпідрядник  ТОВ «Підприємство «Маст-Буд».

В свою чергу, керівництво компанії «Маст-Буд» пояснює, що у зв’язку зі складною ситуацією з будівництвом та неоднозначним фінансуванням - крадіжок їм не вдалося уникнути. Наразі залишок будівельних матеріалів вивезений на центральні склади підприємства , інша частина знаходиться на будівельних майданчиках та приоб’єктних складах у аварійному стані.

Зазначимо, завершення будівництва мостів через Дніпро у Запоріжжі є дуже важливим для громади міста, області та всієї країни, оскільки на сьогодні сполучення між правим та лівим берегами здійснюється через мости ім. Преображенського й автодорожній переїзд через греблю ДніпроГЕС. Ці споруди перебувають у  вкрай критичному технічному стані те не розраховані на сучасні навантаження транспортних потоків.

При цьому, як повідомляє Управління служби безпеки України в Запорізькій області, у 2017-2018 роках були зафіксовані несанкціоновані проникнення на плавучі крани з подальшим підпалом, що могло призвести до водотранспортної події на внутрішніх водних шляхах України, та зупинки основного фарватеру.

Крім того, зазначається, що через безвідповідальне ставлення до виконання службових обов’язків та бездіяльність керівника Служби автомобільних доріг у Запорізькій області Андрія Івка, у 2019 році кошти державного бюджету у сумі 1 млрд. гривень, передбачені на покращення стану автомобільної дороги загального використання державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь (за маршрутом Запоріжжя - Маріуполь) було некоректно розподілено між Запорізькою та Донецькою областями, у співвідношенні 400 та 600 млн. грн. відповідно. Хоча протяжність зазначеної автодороги, яка проходить по території Запорізької області у 5 разів більше, ніж по території Донецької.

Так, на автодорогах загального користування державного значення спостерігаються вкрай низькі темпи виконання робіт  з ліквідації аварійної ямковості після зимового періоду. На під’їзді до окремих районних центрів дороги практично не придатні для проїзду, покриття доріг вкрито ямковістю, а місцями й зовсім відсутнє, що спричиняє незадоволення учасників дорожнього руху.

У зверненні до очільника Уряду Костянтин Бриль зазначив, що у 2018 році Запорізька область входила до лідерів серед регіонів по освоєнню бюджетних коштів на розвиток доріг державного значення. Однак, це заслуга не Івка А.В., а Запорізької облради та попереднього керівництва САД, оскільки у 2018 році на автодорогах держзначення виконувалися відповідно до проектної документації, на яку виділялися кошти облбюджету у попередні роки .

«Враховуючи вищевказане, звертаюся до Вас повторно та просимо Вас доручити Мінестерству інфраструктури України спільно з Укравтодором розглянути питання щодо відповідності начальника САД Івка А.В. займаній посаді, його професійній компетентності у вирішенні поставлених завдань, а також розглянути питання щодо необхідності прийняття відповідних кадрових рішень», - йдеться у зверненні Костянтина Бриля до Володимира Гройсмана.

Поки залишається відкритим данне питання. Якою буде реакція Голови уряду та чи відбудуться кадрові зміни – «Факти Запоріжжя» стежитимуть за ситуацією. Далі буде.

Актуально: 

Как чиновники друг-другу палки в колеса вставляют: ГП никак не начнет ремонт автодорог из-за жалоб оппонентов

Чи все так Рrozorro: нове ДП «Місцеві дороги Запорізької області» уже оголосило тендерів на 55,2 млн. грн.

  Ігноруючи законодавство: про злочинні дії Служби автодоріг у Запоріжжі

Дороги Запоріжжя контролює посадовець, підозрюваний у фінансових махінаціях

Запорізькі мости: як компанії «не гребують» будівельними цінностями заради власної наживи

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі.




 

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі