Роман Скрипін розповів запоріжцям, як завоювати довіру споживача

Роман Скрипін розповів запоріжцям, як завоювати довіру споживача

Проєкт Скрипіна "тримається" на донейтах.

2 листопада у Запоріжжі відбувся Форум лідерів думок, який об’єднав навколо себе представників успішних брендів і блогерів.  У рамках заходу виступив український журналіст і телеведучий Роман Скрипін. Він розповів про свій медіапроєкт і поділився секретами здобуття довіри глядача.

Роман Скрипін представив свій онлайн медіапроєкт skrypin.ua, який існує з травня 2016 року. За словами журналіста, основною цінністю медіа є довіра споживача, яку можна завоювати кількома способами. Зокрема, учасникам проєкту необхідно бути собою, спілкуватися з глядачем, звітувати та не нахабніти. Важливим залишається індивідуальність медіа, оскільки копіювання надто «кидається» в очі.

Телеведучий зазначив, що проєкт skrypin.ua існує завдяки донейтам (пожертвуванням) і не має спонсорів. Так, Роман Скрипін показав аналітику каналу, не приховуючи реальних сум надходжень.

Журналіст зазначив, що популярним засобом інформування у сучасній медіасфері залишається хайп. У зв’язку з цим ведучий показав нарізку найскандальніших моментів за його участі. Але наголосив, що схеми створення мемів не існує. Мем – це реакція на ситуацію.

 

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі