Автодор замовив ремонт дороги на запорізькому курорті на 600 тис. грн

Автодор замовив ремонт дороги на запорізькому курорті на 600 тис. грн

Не сніг, не спека, не пандемія не зупинить Службу автомобільних доріг проводити тендери на будівництво запорізьких доріг. Черговим об’єктом стала траса Н-30 «Василівка- Бердянськ», дільниця км 112+026 - км 143+003, на яку заявлена сума становить - 666 446 575,20 гривень.

Зазначимо, ми розповідали про те, що САД замовило послуг на ремонт запорізьких доріг на 168 млн грн.

Оскільки це дорога державного значення, до вибору підрядника відносились зі всією відповідальністю.

Спочатку своє бажання брати участь в аукціоні виявили 5 компаній: ТОВ "Шляхове будівництво "Альтком"-  629 066 318 гривень, "Ростдорстрой" - 658 800 800 гривень, "Бердянськбудтрест", "Онур Конструкціон Інтернешнл" - 632 397 000 гривень та "Автомагістраль-Південь"- 632 396 999 гривень.

Втім, свої цінові пропозиції винесли всі, окрім "Бердянськбудтрест".

Не дивлячись на те, що серед всіх інших «Онур Конструкціон Інтернешнл» запропонував найменшу суму, та має великий досвід будівництва доріг в Україні та поза її межами, перемогу здобуло ТОВ «Альтком».

Промоніторивши статистику в «Дозоро», можна впевнитись, що Служба автомобільних доріг частенько віддає перевагу саме цьому ТОВ.

Щоб дізнатися, що собою являє ця компанія, зазирнули на простори Інтернету. Відтак, ТОВ "ШБ "АЛЬТКОМ" зареєстрована у Маріуполі Донецької області.

Керівником та засновником є Павлічєв Сергій та бенефіціарний власник - Олександр Тісленко.

Спільними зусиллями підприємці у 2000 році заснували "Альтком".

"Альтком" була генпідрядником робіт з будівництва стадіону у Львові та злітно-посадкової смуги (ЗПС) державного підприємства Міжнародний аеропорт Львів; генпідрядником реконструкції та будівництва аеровокзалу і  комунального підприємства Міжнародний аеропорт Донецьк; група також проводила реконструкцію перонів КП Міжнародний аеропорт Харків і ВПП і т.п. Аналізуючи замовників робіт - здебільшого в даній ситуації виступає саме держава. А тому саме держава виступає одним із основних збагачуючих джерел для Тісленка.

Однак, у чому полягає така прихильність атодору до цієї компанії - велике питання.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі