Тролейбуси для Запоріжжя: придбано у лізинг та в невідомого продавця – "Наші Гроші"

Тролейбуси для Запоріжжя: придбано у лізинг та в невідомого продавця – 'Наші Гроші'

Один дніпровський тролейбус обійдеться місту у 7,72 млн грн

Запорізьке комунальне підприємство "Запоріжелектротранс" придбало за допомогою лізингового фінансування від ПАТ Акціонерний банк "Укргазбанк" п'ять нових тролейбусів з автономним ходом "Дніпро-Т203" без вказання банком найменування продавця.

Як повідомляють "Наші гроші" із посиланням на дані системи "Прозорро", державний банк здійснив придбання тролейбусів для Запоріжжя без процедури відкритих торгів та не вказуючі імені продавця, керуючись положеннями закону "Про публічні закупівлі", згідно з якими фінансовий лізинг не підпадає під його дію, та рішенням Запорізької міської ради, яка ще в лютому схвалила таку схему.

П'ять низькопідлогових тролейбусів "Дніпро-Т203" випуску державного підприємства “ВО Південний машинобудівний завод імені О.М. Макарова” не повинні бути старіші за початок 2019 року, та перейдуть у власність "ЗЕТ" після трьох років лізингу – "ЗЕТ" погасить усі платежі та підпише із банком договор викупу рухомого складу за 100 грн/шт.

До речі, тролейбуси місткістю у 100 пасажирів мають запас автономного ходу 20 км, а не 30 км, як стверджували представники "ЗЕТ". Загальна сума лізингу становить 38,61 млн грн (7,72 млн грн за тролейбус, а не 7,5 млн грн), з яких 6 вересня "ЗЕТ" повинен був сплатити відразу 30% вартості, або не менше 11,58 млн грн. Власне лізингова ставка складає 18% на рік від несплаченої частини вартості тролейбусів.

Лізингова схема фінансування "ЗЕТу" від "Укргазбанком" для міста є звичним ходом – нагадаємо, що таким чином для міста було придбано більшу частину білоруських автобусів МАЗ, які здійснюють пасажироперевезення містом.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі