У Запоріжжі на ДніпроГЕСі під час ремонтних робіт знайшли тріщину

У Запоріжжі на ДніпроГЕСі під час ремонтних робіт знайшли тріщину

Плита, яку поклали ще у 1932 році, тріснула, через що її доведеться анкерувати металом – просто асфальтом цієї проблеми не вирішити.

У Запоріжжі під час проведення ремонту автопереїзду через греблю ДніпроГЕСу ремонтники знайшли тріщину у плиті, яку було покладено ще у 1932 році – під час ще першого будівництва греблі, більше 87 років тому.

Як повідомляє 061, про це розповів генеральний директор "Укргідроенерго" Ігор Сирота під час візиту на об'єкт.

"Ситуація критична. Ми робимо ремонт та технічне обстеження, коли розкрили частину асфальтобетону, то побачили тріщину, довжиною 500 метрів. Ми закупили металу 250 тонн, будемо різати його на листи та анкерити з двох сторін, щоб зміцнити тріщину. Ми не можемо проблему просто закрити асфальтом. Ми повинні проблему усунути", – заявив він.

Тріщину виявили завдяки тому, що виконували повний ремонт, а не звичні ямкові роботи. Також, нагадав Сирота, ремонт дозволить греблі пропрацювати ще 2-3 роки, але не більше, про що він повідомляв і президента під час його візиту до Запоріжжя. На остаточну реконструкцію буде потрібно більше мільярда гривень та два роки (наразі ремонт вже "затягнув" на 100 млн грн, які, за словами Сироти, зняли з інших об'єктів "Укргідроенерго").

"Тоді я сказав президенту, що ми можемо взяти на себе відповідальність і виконати роботи, але гребля зможе працювати не більше 2, максимум 3 років. Опісля, нам повинні дати можливість провести повну реконструкцію. Ми повинні змінити всі кранові балки, що підтримують опори, навісні консолі. Нам вистачить 2 роки для того, щоб зробити повну масштабну реконструкцію і, як мінімум, на 50 років забути про якісь проблеми на цьому об'єкті",  – резюмував Сирота.

Нагадаємо, президент України Володимир Зеленський під час візиту до Запоріжжя наказав відремонтувати греблю ДніпроГЕСу до 15 жовтня, або генеральний директор підприємства "Укргідроенерго", на балансі якого знаходиться гребля, піде у відставку. З 15 серпня на ДніпроГЕСі стартували ремонтні роботи, внаслідок яких для руху закрили дві смуги з чотирьох. Це призвело до справжнього транспортного колапсу у місті та до масштабних заторів на дорогах.

З 2 вересня на автопереїзді через греблю ДніпроГЕСу та мостах Преображенського впроваджено реверсивний рух. Реверсивний рух буде застосований у разі необхідності та у залежності від напрямку транспортного потоку.

З метою розвантаження мостів міська влада нещодавно запустила катерне сполучення через Дніпро, а також пообіцяла додаткові електрички з Хортицького району до міста.

Також ми писали, як на греблі ДніпроГЕСу імітують ремонт, пока місто захлинається у транспортному колапсі.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі