У Запоріжжі шахрайський call-центр щотижня ошукував людей на 3 мільйона гривень

У Запоріжжі шахрайський call-центр щотижня ошукував людей на 3 мільйона гривень

У Запоріжжі Кіберполіція викрила call-центр, який виманював гроші у громадян під виглядом служби безпеки банку. Про це повідомляє ГУ Нацполіції в Запорізькій області.

Злочинна група мала у місті офіси, які маскувались під виглядом продажу вікон та балконів. Штат співробітників становив близько 100 осіб, серед яких були неповнолітні та у середньому мали зарплатню 15 тисяч гривень.

Робітники представлялись співробітниками банку з відділу служби безпеки та виманювали у громадян данні cvv-коду, номер картки, пін-код тощо, щоб у подальшому викрадати їх особисті кошти.

Щоб втертися у довіру, шахраї застосовували психологічні прийоми, курси з яких систематично проходили, також вони мали відповідні інструкції для спілкування з клієнтами чотирма мовами.

Організаторами call-центру виявились запоріжани, віком від 20 до 24 років. Вони скуповували у DarkNet клієнтські бази даних. Надалі ці бази використовували для власних злочинних дій.

Справу кваліфіковано за ч. 3 ст. 190 (Шахрайство) КК України. Всю вилучену техніку направлено на експертизу. Після отримання результатів усіх експертиз буде вирішено питання щодо оголошення підозри учасникам злочинної групи. Їм загрожує до 8 років ув’язнення.

 

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі