У Запорізькій області зробили неякісні зупинкові комплекси за кошт депутатських фондів

У Запорізькій області зробили неякісні зупинкові комплекси за кошт депутатських фондів

Двоє депутатів Запорізької облради виділили кошти на ремонт зупинкових комплексів та дитячих майданчиків у двох населених пунктах області. Однак дослідження показують, що жоден з відремонтованих зупинкових комплексів не відповідає вповні вимогам.

Зокрема, мова йде про голову Запорізької облради Григорія Самардака та ще одного депутата, ім'я якого не називається. Обранці виділили кошти на облаштування зупинок та дитячих майданчиків у Кушугумі та Малокатеринівці.

За даними ГО "Народний захист" з посиланням на дані аналітичної системи, облаштування дитячих майданчиків виконувало ТОВ "Агропром", а зупинкові комплекси придбали у ДП "Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України". Так, Кушугумська селищна рада  ще у 2018 році придбала у ТОВ "Агропром" дитячі ігрові комплекси та спортивне знаряддя на суму 121 289 грн. Натомість, зупинки громадського транспорту коштували селищній раді 180 тис. грн. Варто зазначити, що постачальник зупинкових комплексів (ДП "ПДКВСУ") має податковий борг.

Так, у Кушугумі було встановлено 12 нових зупинок.

Згідно з будівельними нормами, зупинкові комплекси мають містити посадковий майданчик, павільйон (при необхідності), дорожні знаки, огородження та розмітку. Довжина зупинки має бути:

  • - на уособлених зупинках – за довжиною найдовшого маршрутного транспорту плюс 2 м, але не менше, ніж 8 м у населеному пункті та 12 м – за його межами;
  • - на пересадкових і сумісних зупинках – відповідно класу, типу (марці, довжині) маршрутного транспорту з урахуванням ймовірності його одночасного прибуття, але не менше, ніж 15 м у населеному пункті, 20 м – за його межами.

Ширина - не менше, ніж 3 м, напівмайданчика – не менше, ніж 2 м. В’їзди та виїзди із зупинкового майданчика при відсутності перехідно- швидкісних смуг, повинні мати довжину відгону (довжина відгону з напівмайданчика – від 6 до 10 м). Для руху дитячих колясок та інвалідних візків в місцях, де бордюр прилягає до пішохідного переходу повинні бути передбачені похилі перехідні ділянки, довжиною не менше, ніж 0,8 м.

Натомість, дослідження показало, що зупиночні комплекси Сміжна, Образцова, Паркова, Вапняна, Шкільна, Колхозна, Центр, Дубова, Пушкіна, Осетровка, Рябина1, Диспетчерська не відповідають вимогам.

При цьому, неможливо встановити, які з них було встановлено коштом депутатського фонду Григорія Самардака, оскільки договір не містить кількісних і якісних показників предмету договору. Додатки до договору також не оприлюднено.

Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть самі депутати, а не голова та секретар тендерного комітету. Цим порушується процедура закупівлі.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі