Запоріжани зможуть поскаржитись на роботу «Укрзалізниці» через Facebook-месенджер

Запоріжани зможуть поскаржитись на роботу «Укрзалізниці» через Facebook-месенджер

Укрзалізниця запустила новий канал комунікації з пасажирами через Facebook-месенджер. Про це повідомляє пресслужба відомства.

За їх словами, таким чином вони удосконалюють свій контакт центр.

До месенджеру можна буде надіслати скаргу, зауваження, пропозиції тощо.

Нагадаємо, 13 лютого, на 60-річну пасажирку потягу «Укрзалізниці» сполученням «Київ-Бердянськ», впала верхня полиця разом із лежачим на ній чоловіком.

Сильний удар прийшовся по спині жінки, вона отримали перелом грудного хребта, протрузії та гематоми.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі