Запорізька міська рада витратить чверть мільйона на бренд міста з 0 гривнями у бюджеті

Запорізька міська рада витратить чверть мільйона на бренд міста з 0 гривнями у бюджеті

Запорізька міська рада знаходячись у бюджетній кризі із балансом на рахунку – 0 гривень, продовжує замовляти наважливо послуги задля розвитку добробуту містян. У квітні мерія замовила розробку інвестиційного бренду задля підвищення інвестиційної привабливості, на який витратить – 280 тисяч гривень.

Відповідна ідея з’явилась як різновид стратегії розвитку міста до 2028 року. Тому у рішенні виконкому за 3 квітня Запорізька міська рада доручила комунальному підприємству  «Інститут розвитку міста Запоріжжя» зробити інвестиційний бренд, який охоплювати 4 етапи:

  • проведення соціологічного дослідження (робота з групами інформаторів) задля розробки технічного завдання для формування бренду;
  • створення дизайн - концепції бренду;
  • розроблення бренд-буку;
  • розроблення онлайн версії бренд-буку;
  • розроблення креативної концепції для просування бренду.

Метою розробки цього проєкту є презентація міста з інвестиційним потенціалом, щоб створити сприятливий портрет для потенційного інвестора та економічного портрета. Про це стало відомо з отриманих журналістських даних.

Однак, напевно, як й телевізійні камери для офіційного телеканалу мерії «Z», на які витратять понад мільйон гривень, створення бренду важливіше аніж виплата відпускних та зарплатні бюджетозалежним запоріжанам. 

 

 

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі