Запорізькі мости: як компанії «не гребують» будівельними цінностями заради власної наживи

Запорізькі мости: як компанії «не гребують» будівельними цінностями заради власної наживи

З 2010 року у Запоріжжі мали з′явитися нові артерії для пересування через р. Дніпро - мости. Проект досить грандіозний, траса вздовж річки повинна була стати кращою дорогою у місті.

Крім цього, нова автомагістраль покликана була вирішити проблему зв'язку між правобережжям і лівобережжям. Та, зважаючи на численні пертурбації, план наразі перебуває у підвішеному стані. Проте будівельним матеріалам знайшли прихисток численні компанії-зберігачі.

Нагадаємо, що 10.04.2017 року були призупинені будівельні роботи на автомагістралі  «Н-08 Бориспіль- Дніпро- Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжя)».

А відповідальними зберігачами будматеріалів було визначено наступні компанії: ТОВ «Мостобудівельний загін №73», ТОВ «Південьтрансбуд», ТОВ «ДорстройМонтаж», ТОВ «Мостобудівельний загін №122» , ТОВ «Будівельна компанія «Адамант», ПАТ «Уманьавтодор», ТОВ «Підприємство «Маст-Буд», ПАТ «Мостобуд», «Мостобудівельний загін №12».

Виданню «Факти Запоріжжя» з власних джерел стало відомо про факт розкрадання будівельних матеріалів вищезазначеними «гарантами».

Зазначимо, генеральним підрядником став ПАТ «Уманьавтодор» та субпідрядник  ТОВ «Підприємство «Маст-Буд».

В свою чергу, керівництво компанії «Маст-Буд» пояснює, що у зв’язку зі складною ситуацією з будівництвом та неоднозначним фінансуванням - крадіжок їм не вдалося уникнути. Наразі залишок будівельних матеріалів вивезений на центральні склади підприємства , інша частина знаходиться на будівельних майданчиках та приоб’єктних складах.

Так, на початку поточного року під час інвентаризації співробітниками капітального будівництва у підрядної організації ТОВ «Південьтрансбуд» було виявлено факт недостачі металоконструкцій опалубки, що передавались та повинні знаходитися на будівельному майданчику , загальною вагою – 126,676 т.

Під час перевірки встановлено, що фактично на будмайданчику №1 знаходиться лише частина металоконструкцій – 14,949 т, а 111,727 т – відсутні. Загальна сума збитків близько 5 млн грн.

Служба автомобільних доріг у Запорізькій області направила вимогу до ТОВ «Південьтрансбуд» надати пояснення стосовно відсутності майна та щодо повернення матеріалів у місце зазначеного складування, але жодної відповіді підприємство, так і не надало.

Більше того, у травні 2018 році під час обстеження об′єкту  на майданчику «Мостобудівельний загін №73», співробітниками Служби автомобільних доріг в Запорізькій області, виявлено факт нестачі металоконструкцій анкерних блоків АБ-12 загальною вагою 6,892 т.

На факт нестачі майна Службою було подано заяву про вчинення злочину до Вознесенівського відділення поліції Дніпровського відділу поліції ГУНП в Запорізькій області, але жодних відповідей з їхнього боку, так і не пролунало.

Отже, можна припустити, що поки проект будівництва магістралі через р. Дніпро у стадії «замороження»,  цим уміло користуються вищезгадані підприємства. А запоріжцям потрібно набратися сил та терпіння, допоки місцеві «феодали» наб'ють власні кишені зеленими банкнотами.

Актуально:  Ігноруючи законодавство: про злочинні дії Служби автодоріг у Запоріжжі

Дороги Запоріжжя контролює посадовець, підозрюваний у фінансових махінаціях

Грошей не буде: автошлях Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь так і не ремонтуватимуть?

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі