Запорізький адвокат дав поради туристам та працівникам

Запорізький адвокат дав поради туристам та працівникам

Запорізький адвокат звернувся до містян з приводу введення карантину, пояснивши, чи вважається він форс-мажорною обставиною, як виконувати свої зобов'язання по договору та чи можна туристам повернути кошти за придбані путівки.

Спірні моменти доступно пояснив адвокат Іван Черкашин.

За словами фахівця, майже в кожному договорі між усіма контрагентами передбачено можливість наявності форс-мажору. Навіть у разі, якщо форс-мажор, епідемія чи карантин не передбачені договором, він підлягає розширенню та не є вичерпним. Для того, щоб засвідчити наявність форс-мажорних обставин, необхідно письмово повідомити про це свого контрагента. Письмове повідомлення повинно мати короткий, але суттєвий зміст.

Варто зазначити, що після завершення дії форс-мажорних обставин, необхідно отримати довідку Торгово-промислової палати України і знову повідомити про це контрагенту. Саме це уде підставою для звільнення особи від відповідальності за невиконання або несвоєчасне виконання зобов'язань.

Ще одним нагальним питанням є дії туристів, які вже оплатили туристичні послуги або забронювали квитки чи готелі. Наразі туристичні оператори пропонують лише перенести строки поїздки, але не хочуть повертати гроші. Іван Черкашин радить письмово звернутися до туроператорів, посилаючись на укладені з ними договори, вказати вимогу про розірвання договору та повернення коштів у повному обсязі у зв'язку з форс-мажорними обставинами.

Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у ТелеграміФейсбуці та на Ютуб-каналі

Коментарі