Запорізький мер та його команда розгортає рекламний передвиборчий полігон за державні кошти

До прийдешніх виборів залишається менш як 4 місяці, тож нинішня влада на чолі із Володимиром Буряком та командою, активно займається формуванням політичного гардероба, який надалі допоможе у боротьбі за крісла. І, авжеж, за державні кошти.
Однак, є одна цікавинка – грошей у казні немає. Проте, це не завадило придбати нові камери для муніципального телеканалу та розробити бренд-бук міста. Як виявилось, шопоголізм зупинити не вдається, тож наразі комунальне підприємство "Запорізьке міське інвестиційне агентство" придбало телевізійне обладнання за 631 350 гривень.
Цього разу у системі "Прозоро" 7 липня було оприлюднено тендер на придбання конструкції LED+0 в комплектації, з розміром видимого поля 2880х5760мм. Не втрачаючи часу, цього ж дня був укладений договір із ТОВ «ТГК ПРОФФ». Примітно, що технічного завдання та розгорнутої тендерної документації не додавалось та й серед учасників виявив бажання тільки один кандидат. Припускаємо, що переможця було обрано завчасно, у кулуарах мерії, адже «Запорізьке міське інвестиційне агентство» з ТОВ співпрацює з 2016 року.
Загалом за час свого існування київське «ТГК ПРОФФ» брало участь лише у 8 закупівлях, у всіх ставала переможцем й завжди замовником було одне комунальне підприємство - "Запорізьке міське інвестиційне агентство", яке за роки виділило підрядникам - 3 567 546 гривень державних коштів. Про це йдеться у системі «clarity».
Припускаємо, що таким чином пан Буряк готується до проведення передвиборчої кампанії за кошт містян.
Постає питання, невже всі ці закупівлі відносяться до улюбленого популістичного виразу – «ми 5 років робимо все для людей»?
Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя» у Телеграмі, Фейсбуці та на Ютуб-каналі.
Коментарі